dijous, 5 de juny del 2008

Sortida nocturna RATPENAT 2008

LA RATPENAT 2008. Roses (EMPORDÀ-COSTA BRAVA) 28 Juny

Dia: Dissabte, 28 de Juny 2008

Hora: 02.30 h matinada -és a dir nit del divendres al dissabte

Lloc: Passeig Marítim de Roses - davant l' Hotel RamblaMar

Descripció: Sortida neutralitzada en tot moment, per a disfrutar de la fresca, de la companyia i de les vistes (recordem que recorrerem un espai natural en tot moment)

Recorregut:Sortim a les 2.30h de Roses direcció Cadaqués per la pista forestal (algún petit tram d'enllaç per carretera) de las cales del litoral (Falconera, Montjoi, Jònculs).
Arribats a Cadaqués, on ens sortirà el sol, continuem fins al Cap de Creus per asfalt passant per Portlligat. 1r. avituallament
Tornada a Cadaqués i pujada per la "pista de les aigües" paral.lela a la carretera de Perafita, amb algún desnivell per escalfar però amb descansos continuats.
2º avituallament: Des d'aquí fins l'alt dels Molins (junt a Pení) per baixar fins la ctra. del Montjoi i tornada a Roses.Final aproximat a les 10.00 h. del matí amb botifarrada com manen els estatuts.

Kms. totals: 60

Temps aproximat: 5h30'-6h00' - incloent neutralizacions i avituallaments

Preu: 10,00 €uros (simbòlics... aquí no hi han ni sponsors, ni superàvits...)

Us deixo l'enllaç del passeig de l'organització del passat divendres per fer-vos una idea:http://es.youtube.com/watch?v=Y_oFPsIFI1U
També la de l'any passathttp://www.youtube.com/watch?v=4dqne68h3Ss

NOVETAT!!! Tenim confirmat a part dels avituallaments i la botifarrada un obsequi especial de la primera ratpenat per a tots els participants.

11 comentaris:

pedalant ha dit...

Ja la tenim aquí

Víctor ha dit...

Hola nois.

M'acabo d'enterar de la vostra pedalana nocturna. M'HA ENCANTAT !!!!! No savia que s'organitzaven pedalanes nocturnes i menys d'aquestes kilometrades. GENIAL GENIAL.

Es la primera edicio?? m'encantaria assistir a les vostres pedalades.. no se si podre aguantar un any d'espera.

Aquest cop no podre venir ja que tinc reservat un alberg a Planoles xq marxo a fer una etapa de la volta la cerdanya de probike. La llastima es que sempre son :(

Soc de Bcn pero no m'importa agafar el cotxe i anar on calgui.

Molta sort a la pedalada.. Espero veurens aviat !!

Ratpenat ha dit...

Ei! Bon dia. LA pedalada va anar molt bé, ja anirem posant fotos a la pàgina i anirem informant de noves coses.

Va anar bé l'etapa de la volta a la cerdanya? Nosaltres anirem organitzant aquesta pedalada cada any o sigui que ja saps, a finals de juny de 2009 ja tens cita.

Fins ben aviat

Jeiem ha dit...

Enhorabona a tots plegats. Tot i la son i la tramuntana va ser una experiència inoblidable (o potser serà inobildable per la son i la tramuntana).

Si voleu llegir una versió del que vam viure, ho podeu fer clicant a l'enllaç següent:

http://bttrus.blogspot.com/2008/07/de-mamfers-i-ocelles.html

Espero amb delit les fotos que es van fer! Fins la propera!

Sapatilla Plana!!! ha dit...

Feleçitats Ratpenats!!!!
Varem fer una pedalada molt maca i divertida, la sortida del sol a cap de creus impresionat i la tramuntana també.
Esperem la proxima.

Ratpenat ha dit...

Ostres ara mateix m'ho llegiré Josep Maria, aquests dies anem una mica de cul seleccionant fotos i videos... però no patiu que ja pensem en la propera ;)

Ja falta menys d'un anyet!!!

Ratpenat ha dit...

Jajajaja, quina bona feina Josep Maria. M'ha encantat de veritat!

Felicitats pel text i gràcies per les fotos, algunes d'elles passen a formar part del CD oficial que rebreu de la Ratpenat 2008. Properament a les vostres cases ;)

Fins aviat,

Gerard

Víctor ha dit...

Eps, quina enveja.. jo hi volia ser !! jaja

A la propera no hi faltare, segur !! Lleguin tot el que dieu se'm fa la boca aigua :P

Dons la volta la cerdanya be encare que sol.

Pels que sou de la zona. el 19 i 20 fare les 12 h de salt. Tambe sol, hi ha algú que hagui participat?? m'agradaria tenir una opinio d'un experimentat.

Gracies de nou ;)

Ratpenat ha dit...

Jo no hi he participat mai però tb em plantejava anar-hi.

Si ens vols passar la teva direcció per mail t'enviarem un CD de la Ratpenat d'aquest any. Així segur que vens l'any que ve.

Fins aviat

Víctor ha dit...

Ei bones !!

Dons m'agradaria aixo del cd. dius que t'has plantejat anar a les 12 h?? jo ja estic apuntat a la modalitat de 12 h i sol.. a veure que passa. m'ho pendre amb calma, encare tinc que comprar-me frontal.
Si vens a les 12 h podem veurens alla i em dons el cd in person. aixi tambe ens coneixem i si pedales dons anem junts.

Fins aviat

Víctor ha dit...

Bona tarde a tots.
Em dic Víctor, l'han passat os vaig escriure com Asfalto Veloz. Em vaig quedar amb les ganes de participar a la vostre pedalada nocturna. Fa semanes que busco la vostre propera edicio i nomes em surt aquesta pagina amb l'edicio 2008. El meu pare m'ha dit avui que un dia d'aquets ha sortit per la tv la vostre pedalada del 2009. Si us plau digeu-me que no es cert. Encare no l'heu fet oi ??

Be, si ja l'heu fet em sap molt greu no haver participat. Dos anys seguits em toca molt la moral, ara que tinc una bona llum !!!

I felicitats per sortir per la tv. Si us plau, passeu-me la web actualitzada o que algu m'envii informacio de les vostres rutes. Vui fer moltes nocturnes i en desconec.

Gracies de nou per tot.

Col·laboren